plojfoto

Mina små änglar kom hem igår.
Nu ska vi ha plojfoto i skolan om två veckor.
Jaha,vad trevligt. Vad ska ni ha för tema?
-Tema? öhhhh…….vet inte.
-Vet inte, what the fuck,ni ska ha fotot om två veckor och vet inte vad ni ska ha för tema. Hur i helvete ska man hinna göra en maskeradklädsel på mindre än två veckor om ni inte bestämt tema.
Så idag hade dom bestämt.
Min ena dotter ville se ut så här:edwardJag bara: – Är du galen? Det där är ingen dräkt man hafsar ihop på två veckor.
Då är det bättre du ser ut så här:

the crowMen se det dög inte. Den filmen hade hon inte sett,hur kan jag ha missat och visa dom den? Den är ju skitbra.
Ja ni har fattat temat nu? Jepp filmisar.
Så vi spånade vidare och jag tyckte detta var en cool karaktär:

alice_in_wonderland_red_queen_sexy_pose1
Den vart mellantösen lite sugen på men till slut står valet mellan dessa två:

morticiagi jane 2Min favorit är Morticia……hon är för bedårande…..

Den andra dottern ville se ut så här:

Det
Så vi letade peruker på nätet samtidigt som vi hittade fler karaktärer…..
Jag föreslog en av mina favvosar:

doktor muggDoktor mugg, han är kung.

Men nix pix tyckte dotteriet.
Då tyckte jag att It som It…min It är sötare:

kusin ItAldrig skrek hon.
Men denne filuren då?

jokernNä inte han  heller. Tösungen fick syn på något annat i ögonvrån. Den tjöt hon….

star-wars-darth-moul-maskeraddrakt-1Ja ni ser. Inte fan är det några sockertoppar som Scarlett O´hara eller Jessica Rabbit inte.
Fast så slutligen landade hon med denna lille figur.

hattmakarenSå nu får jag vara kreativ och fifilurig till förbannelse.
Så jag letar nu efter en stor bordslampsskärm och en fruktansvärt ful scarf. Strumpor i bjärta färger och gärna omaka.
Byxor….randiga som passar en tös med storlek som en binnikemask.
En orange peruk. Ja, jag SKA lyckas.

 

Lämna en kommentar

Under Okategoriserade

Lämna en kommentar